نکات مهم در خرید عروس هلندی

0
(0)

عروس هلندی ها، پرندگان جذاب و باهوشی هستند که حیوانات خانگی فوق العاده ای برای افراد یا خانواده ها هستند. قبل از آوردن یکی از این پرنده های زیبا به خانه خود، چندین فاکتور مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این راهنما به شما کمک می کند تا تصمیمی آگاهانه بگیرید و از سلامتی همراه آینده خود اطمینان حاصل کنید.

طول عمر و تعهد 

عروس هلندی طول عمر نسبتاً طولانی دارند و با مراقبت مناسب از 15 تا 25 سال یا بیشتر متغیر است. این به این معنی است که پذیرش یک عروس هلندی یک تعهد مهم است، شبیه به فرزندخواندگی یک گربه یا سگ. برای یک رابطه طولانی مدت و مسئولیت های ناشی از آن آماده باشید.

موجودات اجتماعی

عروس هلندی ها پرندگانی بسیار اجتماعی هستند. آنها در تعامل و همراهی رشد می کنند، چه با صاحبان انسانشان باشد و چه با پرنده دیگر. اگر اغلب از خانه دور هستید یا نمی توانید توجه کافی داشته باشید، یک جفت عروس تهیه کنید تا با یکدیگر همراه باشند.

رژیم و تغذیه 

یک رژیم غذایی مناسب برای یک عروس هلندی سالم بسیار مهم است. غذای اصلی آنها باید یک رژیم غذایی با کیفیت بالا مبتنی بر پلت همراه با میوه ها و سبزیجات تازه باشد. از دادن غذاهای حاوی قند، نمک یا چربی به آنها خودداری کنید. روزانه آب تازه تهیه کنید و گاهی اوقات می توان از داروهایی مانند اسپری ارزن در حد اعتدال استفاده کرد.

آموزش و اجتماعی شدن 

عروس هلندی ها باهوش هستند و می توان آنها را برای انجام ترفندها، نشستن روی دست و حتی صحبت کردن آموزش داد. با این حال، آموزش نیاز به صبر، ثبات و تقویت مثبت دارد. معاشرت کردن با عروس هلندی از سنین جوانی به راحت تر شدن آن در اطراف مردم و سایر حیوانات خانگی کمک می کند.

مراقبت از سلامت مادام العمر 

معاینات منظم دامپزشکی برای نظارت بر سلامت عروس هلندی شما ضروری است. این پرندگان می توانند مستعد ابتلا به بیماری های خاصی باشند، بنابراین داشتن یک دامپزشک حاذق که بتوانید به آن اعتماد کنید، حیاتی است.

این مقاله چقدر مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین کسی باشید امتیاز میده!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟