میوه های مفید برای سگ ها

0
(0)

میوه ها نه تنها برای انسان لذیذ و مفید هستند، بلکه می توانند خوراکی سالم و مغذی برای همراهان پشمالوی ما، سگ ها نیز باشند. با این حال، همه میوه ها برای سگ ها مناسب نیستند، زیرا برخی از آنها می توانند سمی باشند یا باعث مشکلات گوارشی شوند. هنگام به اشتراک گذاشتن میوه ها با سگ خود، مهم است که آن هایی را انتخاب کنید که ایمن هستند و مزایای بالقوه سلامتی را ارائه می دهند. در اینجا چند میوه مفید برای سگ ها آورده شده است:

سیب

سیب منبع عالی ویتامین A و C و همچنین فیبر رژیمی است. قبل از دادن سیب به سگ خود، حتما دانه های آن را جدا کنید، زیرا دانه ها حاوی مقادیر کمی سیانید هستند. سیب های ورقه شده بدون دانه می تواند یک خوراکی خوشمزه و ترد باشد.

بلوبری

بلوبری که سرشار از آنتی اکسیدان هاست یک میوه فوق العاده برای انسان و سگ ها محسوب می شود. آنها کم کالری و سرشار از ویتامین C و K و همچنین فیبر هستند. بلوبری را می توان به صورت تازه یا منجمد به عنوان یک میوه خنک تابستانی سرو کرد.

توت فرنگی

توت فرنگی یکی دیگر از انواع توت هایی است که سگ ها می توانند در حد اعتدال از آن لذت ببرند. توت فرنگی غنی از ویتامین C و فیبر است. آنها یک افزودنی خوش طعم به رژیم غذایی سگ شما محسوب می شوند. قبل از تغذیه حتما قسمت های سبز رنگ و برگ های آن را جدا کنید.

هندوانه

هندوانه میوه ای آبرسان و با طراوت است که سگ ها می توانند از آن لذت ببرند. این میوه کم کالری است و ویتامین های A، B6 و C را فراهم می کند. قبل از دادن هندوانه به سگ خود کاملا دانه ها و پوست آن را جدا کرده و در مقادیر کم به سگ بدهید.

موز

موز منبع خوبی از پتاسیم، ویتامین ها و فیبر غذایی است. این میوه باعث افزایش انرژی طبیعی می شود و به راحتی می توان آن را له کرد یا برش داد تا سگ شما از آن لذت ببرد.

آناناس

آناناس حاوی بروملین است، آنزیمی که ممکن است به هضم غذا کمک کند. همچنین سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. با این حال، به دلیل داشتن قندهای طبیعی، مصرف آناناس در حد اعتدال بسیار مهم است.

گلابی

گلابی منبع خوبی از فیبر غذایی و ویتامین های A و C است. دانه ها و هسته آن را جدا کرده و گلابی را به قطعات کوچک و قابل خوردن برش دهید.

نارگیل

گوشت نارگیل می تواند یک خوراکی مغذی برای سگ ها باشد و چربی ها و مواد مغذی سالم را تامین کند. اطمینان حاصل کنید که نارگیل را به دلیل داشتن چربی بیشتر در حد متعادل باید مصرف شود.

این مقاله چقدر مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین کسی باشید امتیاز میده!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟