قبل از خرید یک گربه چه تجهیزاتی را باید تهیه کنم؟

0
(0)

اگر قصد دارید یک گربه را خریداری کرده یا آن را به سرپرستی بگیرید،نیاز است تا برای آماده کردن یک محیط امن و راحت،تجهیزات و وسایلی را برای گربه خود خریداری کنید.اما این اقلام شامل چه مواردی میشوند؟در ادامه آنهارا بررسی خواهیم کرد.

جای خواب گربه

یک تخت یا جای خواب دنج و نرم به گربه شما محل استراحت اختصاصی می دهد و به آنها احساس امنیت و راحتی می دهد.

خاک گربه

خاکی را انتخاب کنید که گربه شما ترجیح می دهد و به راحتی تمیز می شود.یک قاشق به شما کمک می کند تا قسمتی که ادرار یا مدفوع گربه در خاک استرا بردارید و این به تمیز و بدون بو بودن خاک کمک می کند.

کاسه آب و غذا

کاسه های محکم و بدون درب را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شوند.کاسه های پلاستیکی،سرامیکی،استیل یا بدون بی پی ای انتخاب های خوبی هستند.

غذای گربه

غذای گربه با کیفیت بالا که نیازهای تغذیه ای گربه شما را برآورده می کند فراهم کنید.برای راهنمایی در مورد بهترین رژیم غذایی برای گربه خاص خود با دامپزشک خود مشورت کنید.

اسباب بازی ها اسباب بازی های تعاملی،چوب های پر،توپ ها و پازل ها گربه شمارا از نظر ذهنی تحریک کرده و از نظر فیزیکی فعال نگه می دارد و از خستگی جلوگیری می کند.

باکس گربه

برای رفتن به دامپزشک و بیرون رفتن مخصوصا مسافرت،داشتن یک باکس ضروری است.باکس باید محکم و دارای تهویه مناسب باشد تا احساس راحتی را برای گربه فراهم کند.

لوازم نظافت

بسته به پوشش گربه،ممکن است برای جلوگیری از گره خوردن پشم ها به برس یا شانه نیاز داشته باشید.ناخن گیر یا سوهان نیز می تواند به نگهداری ناخن کمک کند.

ملزومات مراقبت بهداشتی

برای حفظ سلامت کلی گربه،مواد اولیه مانند شامپوی مناسب برای گربه،محلول پاک کننده گوش و محصولات مراقبت از دندان را تهیه کنید.

این مقاله چقدر مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین کسی باشید امتیاز میده!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟